Close

Profile: Boyko

Avatar

User posts

one month ago

If you have followed the documentation this means that you have done only changes that are persisted to the database i.e configuration changes to the Plugins like creating a Slider etc.
So all the changes you have done will be automatically available in 4.4.

If you have done modifications to the theme files i.e .cshtml files then you would need to make these changes again in 4.4.

one month ago

thurnau wrote:
4.40.3 product pages are loading too slow. I had updated to the latest NOP theme per my webmaster.
The NOP Demo store is very fast without a theme, the demo store with NOP's theme is broken on the product pages.
In the NOP forums, there are 2 other people complaining about NOP running slow on the their 3.40.3 as well, and at least one of them is blaming their NOP template.  


Hi thurnau,

We haven't noticed any of the product pages on our demos (we have more than 40 demo stores) to be slow. We use the latest nopCommerce 4.40.3 version.
Could point out (provide a link) to any product page where it is loading slowly?

one month ago

pccruiser wrote:
When will you update the ajax filter plugins to support Postgres? That is the most used and popular plugin, obviously, and key to keeping the stores up and running. Any estimate on that?


Hi pccruiser,

Actually, we don't have plans to add PostgreSQL support in the Ajax Filters plugin for now.
One of the reasons for this is that the nopCommerce team added Ajax Filters functionality out of the box in nopCommerce 4.40. So if you decide to use PostgreSQL you can use the default Ajax Filters.

2 months ago

Hi,

We will need a little bit of context here.

Are your tests hitting a single page where there are some Sliders?
How many Sliders do you have on that page and with how many images?
Do you use Conditions or not?

If you could get your clients login credentials and submit a ticket on his behalf will speed up the whole process of investigation (let's start with this optimization first :)))

2 months ago

We support all the databases that nopCommerce supports.
Only the Ajax Filters plugin does not support PostgreSQL but it supports MSSQL and MySQL.

Bugs
3 months ago

DarioV wrote:


as I said in my last post, MegaMenu is working on other Themes, but not in Emporium Theme. But never mind. I reorganized links, so it is not important any more



Hi Dario,

Sorry, I have missed your post where you mentioned the Emporium theme.

Actually, in the Emporium theme, we have forbidden the third level of menu items on purpose.
This is because the menus would go "out of the screen" since the menus are aligned on the right side of the main menu by design.

Bugs
3 months ago

DarioV wrote:
Here you can see picture with example:
https://1drv.ms/u/s!AvsqjmDfPhONjSjJRBNmYAfXfIBk?e=i2Cr4m


Hi Dario,

I just replicated the same Custom Link menus on our demo store and it is working fine.
Could you provide a link to the store where you have set this up so we can inspect the markup of the Menu (in case it is a styling issue for example).

Bugs
3 months ago

DarioV wrote:

I am not asking for support. I am reporting that your product is not working and there is obvious bug.


Hi Dario,

You have reported this:

"it seem that Mega menu is not working properly. When I want to nest link on main menu, there is none."

I don't think this is an obvious bug as this functionality is working fine on our side (we can't reproduce it).
Please note that many websites are using the Mega Menu plugin and we are not aware of such an issue that the plugin is not working in the scenario you have mentioned so we can't know if there is a bug or not until we manage to reproduce it. Maybe it is an issue on your side which we need to further investigate.
There are many issues that we have already been reported and fixed thanks to this forum (that we have created) and the posts from our clients and we appreciate that but in your case, we can't help you without access to your store and investigate it.
I am sorry but if you don't want to renew your license and submit a ticket providing us access to your store where you experience this issue then we won't be able to help you much.

Bugs
3 months ago

Hi Dario,

Please note that we offer 1 year of free support as part of your product purchase and we can't afford to provide free support forever (no company in the world can).
I understand your frustration since your license has expired but we can't investigate the issue you are having without access to your store and it is not OK to share access to your store here in the forums. That is why we requested you to submit a ticket.
If you can demonstrate the issue without the need to submit a ticket please feel free to do so and we will advise.




4 months ago

ventsypopov wrote:
Okay, thank you a lot for your helping, Boyko. As for 2. -> maybe there is some bug, because I have one more nopCommerce site and there my addresses are showing both on Default but on Emporium theme.



It would be best to submit a ticket and specify your nopCommerce version and provide access to your store (in the ticket) so that we can check and advise.